[ad_1]
Seoul- (Newswire)-شرکت مدیریت تسهیلات Geumcheon-Gu (رئیس Lim Byung-Ho) اعلام کرد که یک سرویس پارکینگ بازدید کننده ساده را برای تقویت خدمات اداری زندگی گرا بر اساس فناوری هوشمند معرفی می کند.
پارکینگ پارک ورزشی محله Doksan (عکس: شرکت مدیریت تسهیلات Geumcheon -gu)
این سرویس با هدف حل ناراحتی روش کاربرد پارکینگ مبتنی بر ARS و ترویج افزایش واردات ساکنان و همچنین راحتی ساکنان از طریق عملیات اشتراک کارآمد سیستم پارکینگ اولویت مسکونی.
برنامه های موجود مبتنی بر ARS همچنان به شکایات مختلفی از جمله راهنمایی صوتی تأخیر ، رویه های پیچیده و محدودیت در دسترسی به گروه آسیب پذیر ادامه داده اند. به طور خاص ، تکرار بسیاری از موارد به دلیل ناراحتی در استفاده از افراد مسن و مخاطب و خطای اتصال ARS دشوار بود.
در نتیجه ، شرکت یک سرویس ساده مبتنی بر موبایل را برای بهبود هر کسی برای استفاده و استفاده به راحتی از آن معرفی کرد.
مرحله اول عملیات آزمایشی در 17 صفحه از پارکینگ های موقت عمومی (20 -Gil ، Geumha -ro 21) انجام خواهد شد و در آینده به “پارکینگ در خارج از کشور افق” گسترش می یابد.
انتظار می رود این سرویس پارکینگ آسان برای تحقق تبدیل دیجیتال دولت و بهبود کیفیت زندگی ساکنان فرصتی باشد.
Lim Byung -ho ، رئیس شرکت مدیریت تسهیلات Geumcheon -gu ، گفت: “ما همچنان دسترسی به همه ساکنان را برای استفاده راحت و عادلانه با تهیه مواد راهنمایی سفارشی برای سالمندان و گروه آسیب پذیر گسترش خواهیم داد.”
معرفی شرکت مدیریت تسهیلات Geumcheon -gu
شرکت مدیریت تسهیلات Geumcheon -gu یک شرکت عمومی محلی است که در تاریخ 27 اکتبر 2004 برای مدیریت کارآمد و بهره برداری از تسهیلات عمومی تأسیس شده است. این مرکز ، مجتمع عمومی دفتر Geumcheon -gu و مدیریت مرکز شهر بهزیستی عمومی Geumcheon ، امکانات عمومی (مرکز جامعه دونگ -دونگ/خانه کودکان و نوجوانان شهرداری/مسیر شهرداری و غیره) و زمان تعلیق است.
وب سایت: http://gfmc.kr
[ad_2]
لینک منبع