[ad_1]
سئول- (Newswire)- شرکت Kia ، Ltd. روز جمعه 25 جلسه جلسه توجیهی شرکت (IR) برگزار کرد و عملکرد مدیریت خود را در سه ماهه اول سال 2025 اعلام کرد.
کیا در سه ماهه اول سال 2025 (عمده فروشی) 77،2648 واحد (1.6 ٪ ↑) به فروش رساند و عملکرد مدیریت △ فروش 28.75 میلیارد وون (6.9 ٪ ↑) بود. ادغام).
کیا گفت که ترجیح این شرکت برای مدلهای با ارزش بالا مانند هیبریدها در سه ماهه اول همچنان گسترش می یابد و فروش جهانی سال گذشته به دلیل تقاضای پیشگام در بازار ایالات متحده و فروش قوی هند و بازارهای نوظهور افزایش یافته است.
در همین زمان ، فروش با ارزش افزودنی با ارزش بالای کیا ، با وجود افزایش قیمت وسایل نقلیه با ارزش بالا ، کاهش هزینه های مواد به دلیل کاهش مواد اولیه و نرخ ارز مثبت بر اساس تضعیف برنده ها و تأثیر انگیزه ها در بازارهای بزرگ در خارج از کشور که در سه ماهه اول بسیار پایین بودند ، توضیح داد که سودآوری کاهش یافته است.
عملکرد 1Q12 (ژانویه -MARCH) عملکرد
فروش کیا در سه ماهه اول سال 2025 134564 واحد ثبت شده است که 2.4 ٪ در سال -سال -سال و 63،8084 واحد ، 2.5 ٪ سال -سال -سال ، به 772648 واحد ، سال 1.6 ٪ سال -سال -سال.
فروش داخلی به دلیل محبوبیت K3 و Mojave Dansan با وجود محبوبیت وسایل نقلیه RV با درآمد بالا مانند سورنتو ، کارناوال و Sportage و EV3 ، یک مدل حجم اتومبیل برقی کاهش یافته است.
فروش خارج از کشور به تقاضای جامد منطقه آمریکای شمالی ، به ویژه در ایالات متحده ، و موفقیت موفقیت آمیز موفقیت آمریكا در هند و فروش قوی در بازارهای نوظهور مانند آژونگ -دونگ و آمریکای لاتین منجر شد و در مورد منطقه اروپایی ، فروش به دلیل تأثیر تقاضای PE Sportage در رغم محبوبیت در سه ماهه دوم ، با وجود محبوبیت EV3 و تجهیزات موجودی ، کاهش یافت.
در سه ماهه اول سال 2025 ، که از نظر سه ماهه به بزرگترین فروش رسیده است ، قیمت فروش (ASP) به دلیل گسترش اتومبیل های دوست داشتنی محیط زیست و وسایل نقلیه RV افزایش یافته و نرخ ارز دوستانه همچنان به سال 6.9 ٪ افزایش می یابد -سال به 28.17 تریلیون برنده شد.
نسبت هزینه فروش 78.3 ٪ ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل افزایش مشوق ها ، 2.1 درصد افزایش یافته است و نسبت مدیریت فروش 11.0 ٪ بوده است که نسبت به سال گذشته 0.3 درصد افزایش یافته است.
در سود عملیاتی 1Q ، این شرکت به دلیل تأثیر پایه مشوقها ، که در سه ماهه اول سال گذشته بسیار کم بود ، با وجود △ فروش بالا و افزایش قیمت فروش و افزایش قیمت ، △ تثبیت قیمت مواد اولیه و تضعیف پیروزی ، 12.2 ٪ کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده است.
حاشیه عملیاتی 10.7 ٪ است که بیش از دو برابر متوسط حاشیه عملیاتی OEM های اصلی در 1Q است.
اگرچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ، کیا سیستم سود بالا خود را ادامه داد و به سود عملیاتی بیش از 2 تریلیون و برنده و حاشیه عملیاتی دو برابر در سه ماهه چهارم 2022 رسید.
در سه ماهه اول سال 2025 (ژانویه -march) ، فروش خودروهای دوست داشتنی محیط زیست
اولین فروش اتومبیل های دوست داشتنی کیا ، 174،000 واحد را ثبت کرده است ، 10.7 ٪ سال -در سال -با تمرکز بر افزایش فروش به دلیل گسترش تقاضای ترکیبی (دور سفید).
نسبت فروش اتومبیل دوستانه محیط زیست در بین کل فروش نیز به 23.1 ٪ رسیده است که نسبت به سال گذشته 1.5 درصد افزایش یافته است.
از نظر نوع ، 104،000 پوند هیبرید (10.6 ٪) ، 14،000 هیبرید پلاگین (26.3 ٪) و 56000 وسیله نقلیه برقی (27.0 ٪) فروخته شد.
نسبت فروش خودروهای دوستانه محیط زیست توسط بازارهای اصلی در کره 42.7 ٪ پوند (41.3 ٪) ، 43.9 ٪ از اروپای غربی (40.9 ٪) و 4 /18 ٪ در ایالات متحده (7 /15 ٪) بود.
چشم انداز و برنامه های آینده
کیا پیش بینی می کند که یک محیط مدیریتی دشوار به دلیل امکان رکود اقتصادی واقعی ، خطرات ژئوپلیتیکی و کاهش مصرف کننده از خرید احساسات به دلیل عدم اطمینان از محیط تجارت جهانی مانند تعرفه ادامه خواهد یافت.
به طور خاص ، این شرکت قصد دارد سطح موجودی مناسب را از طریق تولید و عملیات انعطاف پذیر بر اساس تقاضا حفظ کند ، ضمن حفظ استراتژی بهینه عملکرد تشویقی با حفظ استراتژی عملکرد بهینه تشویقی با حفظ استراتژی عملکرد تشویقی بهینه از طریق تولید و عملکرد انعطاف پذیر بر اساس تقاضا.
اول از همه ، KIA قصد دارد با استفاده از مدل های ترکیبی با راه اندازی موفقیت آمیز EV4 در بازار داخلی ، ترکیب خودروهای برقی و گسترش فروش خود را تقویت کند ، ضمن اینکه نمونه کارها خود را از طریق اولین کامیون های انتخابی KIA و PBV PV5 گسترش می دهد و ادامه حرکت را دارد.
در ایالات متحده ، این شرکت قصد دارد ضمن گسترش نسبت فروش وسایل نقلیه برقی از طریق تولید محلی EV6 و EV9 و افزایش عرضه مدل های هیبریدی مانند سورنتو ، کارناوال و Sportage ، مشوق های کارآمد را از طریق روش های تولید و عملیاتی مبتنی بر تقاضا حفظ کند.
در اروپا ، این شرکت در نظر دارد پس از راه اندازی موفقیت آمیز EV3 ، EV4 ، EV5 و PV5 خود را گسترش دهد و ترکیب وسایل نقلیه الکتریکی را گسترش داده و همچنان به تقویت تصویر مارک های پیشرو در Fairytale ادامه دهد.
وب سایت: http://www.kia.co.kr
این بیانیه مطبوعاتی کیا استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.
[ad_2]
لینک منبع