[ad_1]
سئول- (نیوزویر)- اتحادیه شهروندان Automobile یک کمپین مشترک با انجمن محیط زیست خودروسازی هیوندای مبیس و کره در 59 شرکت ایمنی ترافیک کره انجام خواهد داد.
اتحادیه شهروندان با همکاری هیوندای مبیس و انجمن محیط زیست خودرو در کره در شرکت ایمنی ترافیک کره (Jeju Gumson) (تهیه شده توسط اتحادیه شهروندان) ، یک کمپین مشترک برای محیط زیست قدیمی خودرو و مدیریت ایمن را با همکاری هیوندای مبیس و انجمن محیط زیست خودرو کره آغاز کرد.
از 26.5 میلیون وسیله نقلیه ثبت شده داخلی ، حدود 9.2 میلیون واحد بیش از 10 سال قدمت دارند. در میان آنها ، اتومبیل هایی که بیش از 15 سال قدمت دارند ، به 3.48 میلیون واحد می رسند که این واقعیت را نشان می دهد که به جای تغییر ماشین ، باید برای مدت طولانی سوار شوند. در این شرایط اقتصادی و زیست محیطی ، “نحوه سوار شدن به اتومبیل های قدیمی مانند ماشین جدید” توجه را به خود جلب می کند.
علاوه بر این ، بار خرید خودروهای جدید به دلیل عوامل پیچیده اقتصادی اقتصادی مانند نرخ بهره بالا ، تورم و رکود افزایش یافته است. سرعت تبدیل وسیله نقلیه الکتریکی انتظار نمی رود. اعتماد مصرف کننده به دلیل عدم شارژ زیرساخت ها ، فراخوان های مکرر و بی اعتمادی به عمر باتری کاهش می یابد. در نتیجه ، بسیاری از مصرف کنندگان در جهت کار طولانی تر وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی موجود قرار می گیرند.
عادت به بررسی وضعیت وسیله نقلیه و پاسخ دادن به سیگنال های غیر طبیعی نقطه شروع سوار شدن به اتومبیل های قدیمی برای مدت طولانی است. بازرسی های منظم و نگهداری سیستماتیک از تصادفات ترافیکی جلوگیری می کند و اثرات عملی بر کاهش آلودگی هوا مانند گرد و غبار ریز دارد. از این گذشته ، عمل حفظ ایمنی و محیط زیست آشکارترین و پایدارترین روش برای نگه داشتن اتومبیل های قدیمی مانند یک ماشین جدید است.
همچنین نگران این است که نسبت خودروهای دیزلی به دلیل ساختار وسیله نقلیه خانگی نیز زیاد باشد. اتومبیل های دیزل ، که بیش از 10 سال سن داشته اند ، 3.96 میلیون واحد هستند که به شدت تولید می شوند ، مانند گرد و غبار ریز و اکسیدهای نیتروژن ، و به عنوان مقصر اصلی وخامت کیفیت هوا ذکر شده اند. به همین دلیل است که ضرورت مدیریت مؤثر خودروهای قدیمی فوراً مورد نیاز است.
◇ ایمنی و محیط زیست… اتحادیه شهروندان شهروندان مدیریت قدیمی خودرو 5 ارتباطات
اتحادیه شهروندان از طریق این کمپین پنج قانون برای مدیریت قدیمی خودرو را پیشنهاد می کند.
اول ، قبل از این ، تزریق های پیشگیرانه است و پس از آن ، عمل جراحی است.
پس از تجزیه ، باید از عادت پیدا کردن یک تعمیرگاه خارج شوید. روغن های موتور ، لنت های ترمز ، لاستیک و آب خنک کننده باید هر فصل به طور مرتب بررسی شوند و هنگامی که چراغ های هشدار دهنده پانل ابزار روشن می شوند ، امن ترین و اقتصادی ترین روش برای جلوگیری از تصادفات است.
دوم ، بازرسی خودرو باید دقیق و سخت باشد.
شرکت ایمنی ترافیک کره در حال کار کردن سیستمی است که در آن راننده مرکز بازرسی را ذخیره می کند و وسیله نقلیه جامع را تشخیص می دهد. این قابلیت اطمینان و دقت بالایی را تضمین می کند و از آزمون آژانس مؤثرتر است زیرا می توان زود هنگام یافت.
سوم ، جایگزینی قطعات اقتصادی تر از جایگزینی اتومبیل های جدید است.
خرابی وسیله نقلیه بیشتر در پایان عمر قطعات رخ می دهد. تعویض قطعات واقعی معتبر به موقع می تواند هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و طول عمر وسایل نقلیه را افزایش دهد. به طور خاص ، محیط و قطعات ایمنی مرتبط با گاز تخلیه باید بررسی و جایگزین شود. درست مانند کمپین “Fake Always Breaks” در انگلستان ، استفاده واقعی آغاز ایمنی است.
*کمپین Fake Always Breaks: کمپین ملی (IPO) در اکتبر سال 2024 توسط دفتر مالکیت معنوی انگلیس آغاز شد. شعاری که “جعلی باید شکسته شود” هشدار می دهد در مورد یک تصادف بزرگ که می تواند منجر به استفاده از قطعات صدور گواهینامه تقلبی و زیبایی شود که تحت آزمایش ایمنی قرار ندارند و از روش تعیین و گزارش مؤلفه به صنعت مصرف کننده و نگهداری اطلاع می دهد.
چهارم ، اتومبیل های قدیمی نیز یائسگی دارند … نکته اصلی مدیریت چرخه زندگی قطعات است.
وسایل نقلیه ای که بیش از 10 سال استفاده می شود همانند کسانی هستند که وارد سن میانسالی شده اند. اگرچه خوب به نظر می رسد ، سیگنال از داخل شروع می شود. این نقص ساختاری خودرو نیست ، بلکه از بیشتر قسمتهای طول عمر است. اگر بخشی از جایگزینی را از دست ندهید ، در داخل تعمیرگاه قرار خواهید گرفت. قبل از اینکه نگران “تغییر ماشین” باشیم ، در دراز مدت اقتصادی تر است که در نظر بگیریم که آیا زمان جایگزینی قطعات مصرفی است یا خیر.
پنجم ، مؤسسات احتراق داخلی و یارانه های بدون فشار خون باید به طور فعال مورد استفاده قرار گیرند و بازرسی انتشار گازهای گلخانه ای ضروری است.
وسیله نقلیه ای که بیش از 10 سال گذشته است اجتناب ناپذیر است ، بنابراین بازرسی توسط یک تعمیرگاه حرفه ای مؤثر است ، نه یک تعمیرگاه عمومی. به ویژه ، بازرسی انتشار کارآمدترین روش برای کاهش آلودگی هوا است. بازرسی های منظم فصلی می تواند به طور قابل توجهی گرد و غبار ریز و مواد مضر را کاهش دهد. ژاپن و ایالات متحده کالیفرنیا برای این امر اجباری هستند و انگیزه هایی را برای اتومبیل های زباله اولیه و دستگاه های کاهش ارائه می دهند.
لیم کی -سانگ ، مدیرعامل اتحادیه شهروندان ، گفت: “وسیله نقلیه ای که بیش از 10 سال قدمت دارد تضعیف شده و مانند انسان در یائسگی ناکام است.” این موضوع خودرو نیست ، اما بخش های تبادل قطعات مصرفی مهمترین آنهاست.
آشنایی با اتحادیه شهروندان
اتحادیه شهروندان (مدیرعامل Lim Ki -Sang) در ژانویه سال 1998 به عنوان “اتحادیه شهروندان 10 ساله سوار” آغاز شد و به مدت 25 سال است که حاکمیت مصرف کننده و حفاظت از حقوق را انجام می دهد. در 7 سپتامبر 2022 ، وی برای روز آبی آسمان یک ستایش ریاست جمهوری دریافت کرد و از مارس 2021 ، وی در حال توسعه حرکت “شهروندان” در راستای دوران محیط فیل مانند کربن صفر ، کاهش گرد و غبار ریز و اطلاعات وسیله نقلیه الکتریکی است.
وب سایت: http://www.carten.kr/
[ad_2]
لینک منبع