[ad_1]
Bucheon- (Newswire)-به طور دقیق ، تقاضا برای محصولات K-Beauty در ژاپن به سرعت در حال افزایش است ، و شرکت Global Logistics Logistic Seigo (Saygo) در حال کار بر روی “سیستم حمل و نقل اتمام ورود 4 روزه” است و ورود برند داخلی را به بازار ژاپن تسریع می کند.
براساس اعلام انجمن تجارت کره ، صادرات کره به لوازم آرایشی ژاپنی از ژانویه -آوریل 2025 نرخ رشد دو رقمی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت کرده است ، که نشان دهنده دومین رشد صادرات بالا پس از ایالات متحده است. ژاپن بازاری با استاندارد مصرف کننده خواستار و یک محیط رقابتی شدید است. در این زمینه ، SEIGO مشکل ناپایداری لجستیک را حل کرده است ، که یکی از بزرگترین بارهای فعالیت در خارج از کشور از دیدگاه این برند با ایجاد یک سیستم حمل و نقل قابل پیش بینی بود.
عزیمت امروز → ورود به ژاپن فردا → تحویل ژاپن
سیستم تدارکات سفارشی K-Brand Seigo ، که هم ثبات تحویل و هم از سرعت آن را تضمین کرده است ، از دوشنبه تا جمعه به مدت پنج روز یک سیستم حمل و نقل منظم را معرفی کرده و از ساختار موجود نامنظم حمل و نقل گرا فرار می کند. محموله های دریافت شده تا ساعت 4 بعد از ظهر شب عزیمت می کنند و از طریق پرواز عصرانه وارد ژاپن می شوند. پس از ترخیص گمرک ، تحویل کل ژاپن از صبح آغاز شد و برنامه تحویل طعم ژاپنی که بیش از 5-7 روز گرفته شده بود ، طی 2-4 روز به طرز چشمگیری کوتاه شده است.
تحویل سریع Seigo یک متغیر کلیدی است که به طور مستقیم بر نرخ تبدیل خرید آنلاین تأثیر می گذارد. به ویژه ، سرویس تدارکات کیفیت این برند برای مصرف کنندگان است که به موقع و قابلیت اطمینان مانند بازار ژاپن را ارزیابی می کنند. تأکید تأکید شد.
'500 ین بر اساس 1 کیلوگرم' بار صادرات را با کمترین قیمت و قیمت رقابت به حداقل می رساند
علاوه بر نرخ تحویل ، SEIGO از نظر رقابت قیمت نقاط قوت متمایز را ارائه می دهد. نرخ پرواز فعلی هواپیماهای پرواز ژاپن 500 ین در هر 1 کیلوگرم است که حدود 20 ٪ پایین تر از میانگین صنعت است. از آنجا که محیط تدارکات داخلی و خارجی ناپایدار است و کرایه پرواز در حال افزایش است ، تأمین پایدار Seigo یک عامل تعیین کننده است که می تواند از دیدگاه برند ، رقابت قیمت صادرات را تضمین کند. به طور خاص ، در صنعت ، که تحویل با ظرفیت کوچک و با فرکانس بالا ، مانند صنعت زیبایی را تکرار می کند ، تفاوت در کرایه انباشته می شود که می تواند تأثیر زیادی در عملکرد واقعی داشته باشد.
مقدمه SEIGO
Seigo یک شرکت پر از پرنده است که خدمات لجستیکی مرزی را به بازارهای جهانی مانند ژاپن ، ایالات متحده و مکزیک ارائه می دهد. بر اساس سه مرکز توزیع واقع در سئول ، بوچون و بوسان ، این شرکت یک راه حل کامل بهینه شده برای تجارت الکترونیکی مانند تحویل ، ذخیره سازی ، مدیریت سفارش (OMS) ، مدیریت موجودی (WMS) و حمل و نقل ارائه می دهد. به طور خاص ، این شرکت سیستم OMS خود را و استراتژی لجستیکی سفارشی منطقه ای برای تحقق خدمات سریع و دقیق ، و کمک به گسترش مشتریان در خارج از کشور و افزایش فروش توسعه داده است. ژاپن یک کرایه رقابتی 500 ین بر اساس 1 کیلوگرم است و از K-Beauty و بومی سازی موفقیت آمیز مارک های مختلف پشتیبانی می کند.
وب سایت: http: // say- go.co.kr
این بیانیه مطبوعاتی استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.
[ad_2]
لینک منبع