[ad_1]
Seoul- (Newswire)-Wifair استارتاپ ، که منجر به تبدیل دیجیتال شرکت های نگهداری می شود ، برای تحول دیجیتالی صنعت نگهداری با انجمن بازرسی حرکتی Jeollanam-Do (اتحادیه Jeonnam) یک توافق نامه استراتژیک (MOU) امضا کرده است.
Wi -fair یک توافق نامه تجاری استراتژیک به انجمن بازرسی و نگهداری خودرو Jeollanam -do و صنعت نگهداری برای تغییر دیجیتالی در صنعت نگهداری امضا کرد. از سمت چپ ، نمایشگاه یو ، کارگردان یونگ یو -jun ، کارگردان هنگ دائه -هیوون ، مدیر عامل کیم کی -هوان
این توافق نامه با هدف حمایت از شرکتهای تعمیر و نگهداری متعلق به اتحادیه جوننام برای افزایش کیفیت کارآیی مدیریت و پاسخ مصرف کننده در همان زمان ، و دو طرف تصمیم به ایجاد یک سیستم همکاری عملی برای نوآوری در صنعت نگهداری گرفتند.
به طور خاص ، Wi -fair 'Wi -fair Partners' ، یک راه حل SaaS برای شرکت های نگهداری ، به شرکت های عضو اتحادیه Jeonnam ارائه می دهد و اتحادیه اعضای صنعت عضو را راهنمایی و ترویج می کند تا این سرویس به راحتی معرفی شود.
“Wiss Fair Partners” نرم افزاری است که امکان کاهش بار کار واقعی و افزایش کارایی شرکت های نگهداری مانند الکترونیکی اطلاعات شخصی ، پاکسازی خودکار و داده های ادعای بیمه و مدیریت دیجیتال روند کار را فراهم می کند.
Wi -Fair به طور فعال از معرفی سایت از طریق آموزش آنلاین و آفلاین و پشتیبانی فنی پشتیبانی می کند و اتحادیه جوننام قصد دارد از حمایت نهادی و راهنمایی عضویت برای حمایت از این امر حمایت کند.
لی رائه -هیهون ، رئیس اتحادیه جوننام ، گفت: “اتحادیه بالاترین اولویت را برای حمایت از حقوق اعضای خود و حمایت از کارهای نگهداری در یک محیط بهتر دارد.” “ما انتظار داریم که پایگاه دیجیتالی را که به اعضا امکان می دهد از طریق این توافق نامه احساس کنند ، بهبود بخشیم.”
“ما همچنان از اعضای خود حمایت خواهیم کرد تا از طریق همکاری با شرکت های مختلف حرفه ای ، انعطاف پذیر به محیط نگهداری در حال تغییر پاسخ دهند و بنیادی را ایجاد کنیم که بتواند به یک صنعت نگهداری قابل اعتماد تبدیل شود.”
با این همکاری ، Wi -fair قصد دارد تا عملکردهای “شرکای WY Fair” را بیشتر به روز کند تا همچنان به حل مشکلات مورد نیاز آنها در این زمینه ادامه دهد. بازاریابی ، مدیریت مشتری و کارکردهای ارتباطی تقویت می شود به طوری که شرکت های نگهداری می توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند ، با اطمینان بیشتری ، مشتریان بیشتری را ایمن کنند و به طور پایدار رشد کنند.
یونگ یو -ژون ، مدیر CRO گفت: “انتقال دیجیتالی صنعت نگهداری فقط معرفی سیستم و خدمات کلی مشتری در این زمینه نیست.” من یک تبدیل دیجیتال خواهم کرد. “
در همین حال ، Wi -Fair در حال کار با “سرویس دربان تعمیر اتومبیل” در منطقه متروپولیتن است تا بتواند از خدمات مشتری شرکت تعمیر و نگهداری با شرکای SaaS 'Wimfair شرکای SaaS' برای شرکت تعمیر و نگهداری پشتیبانی کند. این هدف برای برقراری ارتباط هموار بین مشتریان و شرکت های نگهداری و کمک به شرکت های نگهداری ارائه خدمات قابل اعتماد تر است. Wi -fair همچنان به بازگرداندن اعتماد سالم بین شرکت های تعمیر و نگهداری و مصرف کنندگان و ایجاد یک محیط ترمیم شفاف از طریق این پیشرفت در خدمات با جهت گیری خدمات.
مقدمه
Wyfair یک راه اندازی است که ساختار بازار تعمیر تصادفات خودرو را نوآوری می کند و با انتقال دیجیتالی شرکت تعمیر و نگهداری شروع می شود. این شرکت در حال استاندارد سازی کار شرکت های نگهداری از طریق “Wimfair Partners” ، یک شرکت تعمیر و نگهداری است و تجارت خود را به سرویس دربان WIGC برای مصرف کنندگان در منطقه کلانشهر گسترش می دهد. Wi -fair در حال ساخت زیرساخت های فناوری است که شرکت های تعمیر و نگهداری و مصرف کنندگان را در اطراف داده های تعمیر متصل می کند و در نهایت هدف از این کار برای بازگرداندن اعتماد به بازار تعمیر تصادف و ایجاد یک اکوسیستم شفاف پس از آن است. از زمان شروع خدمات رسمی در سال 2024 ، این شرکت شبکه ای از شرکت های نگهداری را تأمین کرده است و رقابت خود را با مشاوران مبتنی بر هوش مصنوعی ، پرداخت های آنلاین و سیستم های سفارش قطعات تقویت کرده است. این دفتر مرکزی در سئول واقع شده است و با ورود به بازار جنوب شرقی آسیا در آینده در حال آماده سازی برای گسترش به اتومبیل جهانی است.
وب سایت: https://www.wepair.kr
این بیانیه مطبوعاتی استپسر) این خبری است که از طریق سرویس سیم خبری نوشته و توزیع شده است.
[ad_2]
لینک منبع