[ad_1]
GOYANG- (سیم خبری) ماه خانواده موتور موتور Hhyundai تا 1 ژوئن (خورشید) ، استودیوی هیوندای موتور Goyang 'Samg Entertainment' Catch 'Catch' Catch 'Catch' Catch 'Catch! برنامه کودکان “ماجراجویی جوانان” ، که با Tiniping همکاری می کند ، برگزار می شود.
عکسهای “ماجراجویی جوانان” در استودیوی موتور هیوندای Goyang
'گرفتن! Tiniping (Tiniping) یک انیمیشن محبوب است که از 1.3 میلیارد نمایش تجمعی YouTube و OTT پیشی گرفته است و فیلمی بر اساس این سریال سال گذشته از 1.24 میلیون نفر فراتر رفته است.
این نمایشگاه توسط Hyundai Motor برای همکاری با شخصیت های مورد علاقه کودکان برای حمایت از تخیل و پتانسیل نسل رشد طراحی شده است و با در نظر گرفتن آنلاین و آفلاین ، غوطه وری دلپذیر می کند.
اول ، Spinoff در سالن نمایشگاه ماجراجویی جوانان[1] در سینمای فیلم ، فیلم Spin -Off “مسابقه دوستانه درخشان: مسابقه دهنده هاکوفینگ و تولد گونگ پینگ” به نمایش در می آیند. آهنگ “رویای زیبا” برای بزرگسالانی که به عنوان یک کلمه کلیدی به عنوان یک کلمه کلیدی تشکیل می دادند ، به عنوان یک آهنگ تم درج شد.
[1] مطالب مستقل تازه سازمان یافته بر اساس شخصیت ها ، تنظیمات و جهان بینی های اصلی
همچنین یک منطقه گاراژ وجود دارد که فضای لازم را برای شخصیت های Tiniping برای توسعه وسیله نقلیه پیاده سازی می کند. در اینجا ، کودکان می توانند اتومبیل های موجود در فیلم Spin -Off را تزئین کرده و در برابر پس زمینه مدل های مختلف شخصیت Tinyping عکس بگیرند.
منطقه Arcade Experience تجربه ای در رانندگی هیوندای در فضای مجازی ارائه می دهد. شما می توانید شخصیت Hyundai Motor را در فیلم Spin -Off از طریق سکوی اتوبوس متا “Roblocks” مشاهده کنید. در بازی مسابقه “Asphalt Legend Unite” و “Cartrider Rush Plus” ، می توانید به ترتیب از 5 N و Introids Ionic در دنیای سایبر لذت ببرید.
Tinyping ، مانند حلقه کلید ، رایحه و مجموعه های کوسن ماشین و همکاری هیوندای! مجموعه Tennyping X Hyundai Kids نیز 10 کالا به فروش می رساند. علاوه بر این ، نهمین نمایشگاه اتومبیل Hyundai Kids ، که در نیمه دوم سال گذشته برگزار شد ، به عنوان یک مدل حرکتی که می تواند تجربه کند ، به نمایش گذاشته و به نمایش گذاشته می شود.
به طور خاص ، “Kids Ground” ، که در سه سال گذشته به یک برنامه نماینده روز کودکان برای استودیوی موتور Hyundai Goyang تبدیل شده است ، این بار با Tiniping ملاقات می کند تا تجربه خاصی را برای تولید رشد فراهم کند. در تاریخ 4 مه (خورشید) و 5 (دوشنبه) ، برنامه های مختلفی مانند “مأموریت تمبر” برای حل مأموریت در امتداد سرنخ های پنهان و یک رژه برای داشتن زمان عکس با شخصیت های Tanying وجود خواهد داشت. کنسرت طولانی خواننده با تینا روز در روز کودکان[2]به نظر می رسد چشم و گوش کودکان را به خود جلب می کند.
[2] عملکردی که مخاطب با هم آواز می خوانند
جی سونگ -وون ، مدیر اجرایی بخش بازاریابی برند Hyundai Motor ، گفت: “ما امیدواریم که خانواده از طریق این نمایشگاه با شخصیت های Tanifing در استودیوی Hyundai Motor Goyang برای ماه مه ، خاطرات ویژه ای بسازند.” من مشتاقانه منتظر لحظه ای هستم تا در مورد غلظت فراموش شده تأمل کنم. “
وب سایت: http://www.hyundai.com
[ad_2]
لینک منبع