[ad_1]
برند Cheongju- (Newswire)- برند ژنرال (از این پس به عنوان پیدایش) به طور رسمی 5 سالن نمایشگاه داخلی “Genesis Cheongju” را به دنبال هانام ، گانگنام ، سوزی و آنسونگ افتتاح کرد.
Genesis Vehicle در Genesis Cheongju در معرض نمایش
“Genesis Cheongju” یک فضای پایه است که در آن می توانید به طور مستقیم می توانید Genesis را ببینید و نمایشگاه های مختلف و برنامه های جامعه را تجربه کنید. این کشور از 6 داستان بالاتر از زمین و 2 طبقه تشکیل شده است و مساحت کل 6953㎡ (حدود 2103 پیونگ) ، بزرگترین در سالن نمایشگاه پیدایش است.
Genesis قصد دارد “Genesis Cheongju” را به عنوان فضایی پیچیده که در آن فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی فراتر از سالن نمایشگاه عمومی خودرو انجام می شود ، فعالیت کند و از این طریق ، به عنوان “قطب فرهنگ اتومبیل” ایجاد می شود.
دست ظریف پیدایش ، ایجاد فضایی که در آن مارک ها و مشتریان می توانند عمیقاً با آنها ارتباط برقرار کنند
“Genesis Cheongju” بر اساس مفهوم “روشن کردن همدردی” طراحی شده است.
“Turn” بیانگر معنای “لایه” و “روشن کردن” در همان زمان است ، و نشان دهنده اراده پیدایش برای تبدیل شدن به پیدایش چونگجو با مشتریان ، به دست آوردن تجربه و باز کردن فرهنگ جدید است.
Genesis Cheongju در مجموع 10 غرفه دار با 10 غرفه دار دارد و تجربه ویژه ای را برای مشتریان ارائه می دهد.
اول ، در طبقه اول ، پذیرایی ، تست سوار و سالن برای مشتریان هندی به طول 60 متر وجود دارد ، و به خصوص مشتری از نظر مهمان نوازی در فضای یک سایبان عظیم است.
پیدایش شامل موادی مانند هانجی و درختان در طبقه اول برای تقویت زیبایی شناسی کره و تأکید بر جنس منطقه ای خلیج چونگجو ، یک شهر صنایع دستی جهانی است.
قسمت بالای ساختمان واقع در بالای سایبان از یک ماده شیشه ای شفاف بر روی دیوار بیرونی استفاده می کند تا فضایی را ایجاد کند که به طور طبیعی با گذشت زمان و نور تغییر کند.
این ساختار باز و صادقانه اعتماد به نفس و اصالت بیش از حد پیدایش را نشان می دهد.
طبقه دوم ساختمان مکانی است که می توانید انواع مجموعه های سبک زندگی از برند Genesis را تجربه کنید ، و می توانید معماری Genesis Cheongju را به عنوان یک مدل کاهش یافته با محصول Genesis Home & Office Collection بر اساس “میز طراح ماگما” مشاهده کنید.
در طبقه 3 و 4 ، مشتریان می توانند وسایل نقلیه همه ترکیب های Genesis را ملاقات کنند ، و همچنین تجربیات همهجانبه CMF (رنگ ، مواد ، پایان) مانند فیلم های داستان رنگی و ترکیبات داخلی و بیرونی وسیله نقلیه وجود دارد.
در همین زمان ، پیدایش می خواست یک مجموعه سبک زندگی مانند گلف با وسیله نقلیه را ارائه دهد تا فرصتی برای گسترش تجربه وسیله نقلیه به زندگی روزمره مشتریان فراهم کند.
به طور خاص ، در طبقه 3 و 4 ، “Cube Brand” ، مانند یک اسپرم کوچک ، در همه جا قرار دارد و به مشتریان این امکان را می دهد تا به وسیله نقلیه نگاه کنند و در فضای جداگانه مهمان نوازی کنند و در مورد وسیله نقلیه اطلاعات کسب کنند.
طبقه پنجم با نمایشگاه های مختلفی تزئین شده است که می تواند داستان مارک های پیدایش مانند مدل های پرچمدار و اتومبیل های مفهومی را نشان دهد.
اول از همه ، در بزرگداشت افتتاح Genesis Cheongju ، یک نمایشگاه تعاونی ویژه با نویسنده صنایع دستی فلزی چو سونگ -ho تا 6 ژوئیه (خورشید) برگزار می شود. این نمایشگاه سفر برند پیدایش را نشان می دهد که توسط روح این هنرمند و هنرمند چو سونگ -هیو منتشر شده است.
در طبقه ششم ، یک “سالن اجتماعات” وجود داشت که در آن برنامه های مختلف جامعه پیدایش برگزار می شد ، و “صاحبان سالن” ، یک فضای خصوصی برای صاحبان پیدایش.
علاوه بر این ، پیدایش داستان توسعه ، طرح ها و جزئیات جزئیات پیدایش را به نمایش گذاشت ، که پیدایش در سه راه پله که از طبقه پنجم تا طبقه دوم بود ، معرفی کرد و به مشتریان این امکان را می داد تا روایتی را ملاقات کنند و اثری که پیدایش جمع کرده است.
Genesis Cheongju ، که حاوی خصوصیات مختلفی است ، با همکاری دفتر معماری “Won Owon a kitex” ، که طراحی جوهر فلسفه برند ، مانند سالن پیدایش ، استودیوی موتور هیوندای بوسان و اتاق موزه ملی است ، به پایان رسیده است.
تجربیات مختلفی را در رابطه با مارک هایی مانند سواری تخصصی منطقه ای و کلاسهای مشارکتی ارائه می دهد
“Genesis Cheongju” انواع برنامه های شرکت کننده با محوریت وسایل نقلیه و مارک ها را برای ارائه تجربه مشتری منحصر به فرد پیدایش اجرا می کند.
اول از همه ، در “پیدایش چونگجو” ، تست های مختلفی برای تجربه وسایل نقلیه پیدایش برگزار می شود.
Genesis یک “برنامه تست تست تخصصی منطقه ای” را اجرا کرده است که فقط در Cheongju قابل تجربه است تا مشتریان بتوانند با لذت بردن از منظره طبیعی معروف Cheongju با تمام مدلهای پیدایش ، از حساسیت معروف رانندگی لذت ببرند.
علاوه بر این ، آزمون رانندگی روزانه مالک ، که نکات پیدایش را برای صاحبان پیدایش آگاه می کند ، △ تست مقایسه ای که می تواند در همان محیط رانندگی ، “VIP Seokseo” مقایسه و تجربه شود ، که می تواند فضای ظریف و راحتی صندلی بلند چرخ دستی را تجربه کند.
علاوه بر این ، “Genesis Cheongju” انواع برنامه های مشارکتی را با محوریت “سالن اجتماعات” واقع در طبقه 6 اجرا می کند.
مشتریان می توانند در کلاسهای مختلفی مانند “کارگاه هانجی” شرکت کنند ، که باعث ایجاد خلق و خوی با هانجی سنتی و “کارگاه هنری رزین” می شود که فویل نقره ای را در رزین قرار می دهد و آثار هنری خود را تکمیل می کند ، و می تواند فلسفه و ارزش برند پیدایش را کاملاً درک کند و جامعه جدیدی را تشکیل دهد.
علاوه بر این ، “Genesis Cheongju” همچنین برنامه های مراقبت ظریف از مالک مانند △ رونمایی از وسیله نقلیه و مراسم هند ، △ سالن رزرو مالک و برنامه های تخصصی جامعه مالک را ارائه می دهد.
Genesis مکانی است که ارزش اصلی آن را از صنعت Cheongju's Craftsmanship and Genesis ترکیب می کند و انتظار دارد یک تجربه جدید در سبک زندگی لوکس را که فراتر از خریدهای ساده خودرو است و تجسم فلسفه برند را منتقل می کند.
“Genesis Cheongju” هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 بعد از ظهر باز است (دوشنبه اول ، روز جدید ، روز سال نو ، روز Chuseok و روز بعد) ، و اطلاعات بیشتری را می توان در وب سایت Genesis (www.genesis.com) یافت.
وب سایت: http://www.hyundai.com
[ad_2]
لینک منبع